Основа на якій базуються заняття в “Ділі-Ділі” це — Орф-підхід

Орф-підхід в музичній освіті використовує саму елементарну форму щоденної діяльності з метою навчання музичної творчості.

Орф-підхід в музичній освіті — це «шлях навчання, орієнтований на потреби дитини», який розглядає музику як базову систему, подібну мові. І так само, як кожна дитина без формальних вказівок може навчитися мові, так і кожна дитина може навчитися музиці м’яким і ненав’язливим чином.

Це часто називають «елементарне музикування», тому що досліджуваний учнями матеріал є «первинним, простим, природним і близьким до світу дитячих думок і образів»

Для того, щоб Орф-підхід ефективно працював, учитель повинен створити атмосферу, схожу на світ дитячої гри. Це дозволяє дітям, які беруть участь в заняттях, відчувати себе легко і комфортно і навчитися новому , кращому вивченню музичного інструменту або прийомів гри, а також уникнути відчуття оцінки від своїх знайомих і вчителів.

В Орф-уроках дитина не відчуває напруги у виконанні, часто йде в тандемі з музикою, оскільки кожна дитина в класі розглядається як рівна, навіть при виконанні соло.
Використовуючи Орф-підхід, учитель допомагає учневі отримувати задоволення від індивідуального музикування і в складі групи. Діти усвідомлюють радість від взаємодії і згуртованості групи.

Це, також, привертає участь інших дорослих і батьків у створенні музики. Тим самим, роль батьків в навчанні дитини виявляється на центральному місці.

З точки зору педагога, Орф-шульверк – це, також, процес розбивання будь-якої діяльності до найпростіших форм, піднесення їх крок за кроком, і, в кінцевому підсумку, вони перетворюються в закінчене виконання.

У Орф-підході «всі принципи пізнаються через« дію»». Учні через Орф-підхід навчаються музиці, відвідуючи різні музичні уроки і проживаючи різну музичну діяльність. Ці заняття стимулюють не тільки прямолінійні поняття музики, таких як ритм або темп, а зачіпають естетичні якості музики.

«Орф-заняття пробуджують в дитині загальну усвідомленість» і «підвищують усвідомленість дитини по відношенню до простору, часу, форми, лінії, кольору, композиції і духовно-естетичні параметри, які гостро відчуваються музикантами, і так важко пояснювані музикантам-початківцям»

На відміну від «Simply Music» або методу Судзукі, Орф-шульверк не є методом. Тут не існує упорядкованих покрокових дій, яких потрібно дотримуватися. Є базові принципи, ясні моделі і основні процеси, дотримуючись яких, все спираються на інтуїцію творчі педагоги можуть організувати свої музичні ідеї. (За матеріалами Вікіпедії)

Залишити коментар