25 – 26 СЕРПНЯ, Київ

5-й міжнародний

+38 (098) 907 88 65

ФЕСТИВАЛЬ МУЗИЧНОЇ КРЕАТИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Ділимося підходами до роботи з новітніми прогресивними методиками музичного розвитку дітей

Про фестиваль

Цей фестиваль буде цікавий і корисний для музичних керівників, педагогів, керівників дитячих закладів, психологів, педагогів раннього розвитку, вихователів, батьків:

  • null

    Усіх, хто цікавиться питаннями музичного виховання дітей;

  • null

    Усіх, хто прагне знайти шлях навчання музиці заради гармонійного формування, всебічного і глибокого розвитку дитини, а не заради результату;

  • null

    Усіх, хто прагне за допомогою музичного виховання сприяти творенню вільної, творчої, щасливої особистості,

У фестивалі візьмуть участь провідні фахівці України, досвідчені тренери, лектори, керівники центрів, студій, шкіл, які на практиці втілюють ідеї креативної музичної педагогіки.

до початку залишилося:
2018/08/25 11:00:00
null

Наша мета:

Поділитися підходами до роботи з новітніми прогресивними методиками музичного розвитку дітей, набутим досвідом та знаннями, авторськими багаторічними напрацюваннями у сфері музичної педагогіки.

Cтворити середовище прийняття і підтримки дітей у вільній творчості, середовище дружнього спілкування та ігрового навчання.

Ми сподіваємось, що фестиваль зможе принести кожному із нас максимум користі, натхнення, професійного та особистісного росту, а нашій країні — дати потужних, творчих, професійних фахівців, які будуть сприяти вихованню культурної, мислячої, творчої нації!

Величезний ресурс для кожного!
null
ПРО НАС
12
ГОДИН ТІЛЬКИ ПРАКТИКИ
6+
ВЕДУЧІ ТА ЕКСПЕРТИ
100+
УЧАСНИКІВ ФЕСТИВАЛЮ

Теми занять

  • null

    Елементарне музикування, гра в оркестрі

  • null

    Вокалотерапія. Спів для дітей

  • null

    Музично-терапевтичні ігри, казки

  • null

    Музично-рухова нотна грамота. Креативний рух. Імпровізація. Терапія рухом.

  • null

    Body percussion. Розвиток відчуття ритму за допомогою рухів тіла

  • null

    Гра на кольорових трубках, дзвіночках

  • null

    Становлення в професії музичного педагога. Робота в дитячому музичному центрі, створення власної студії, формування команди однодумців

  • null

    Інструменти для шумового оркестру від професійних світових брендів та зроблені власноруч

Ведучі

Ви отримуєте навчання найвищого класу від першокласних експертів свого напрямку.
null

ТЕТЯНА ТЮТЮННИКОВА

Бачити музику і танцювати вірші. Творче музикування, імпровізація і закони буття

(Росія)

ТЕТЯНА ТЮТЮННИКОВА:

Кандидат мистецтвознавства, лідер Орф Шульверк Асоціації в Росії, автор і ведуча міжнародного Орф Шульверк-семінару «Вчуся творити». Завідувач кафедри ``Елементарного музикування`` МПДУ, керівник секції «Музика».
Брала участь у багатьох російських і міжнародних семінарах і конференціях з проблем початкового музичного навчання дітей.

Кандидат мистецтвознавства, лідер Російської Орф Шульверк Асоціації.

Автор і ведуча міжнародного Орф Шульверк – семінару «Вчуся творити», завідувач кафедри “Елементарного музикування” МПДУ, керівник секції «Музика» Педагогічного товариства Росії.

Навчалася у більшості викладачів Інституту Орфа в системі міжнародних семінарів. Брала участь у багатьох російських і міжнародних семінарах і конференціях з проблем початкового музичного навчання дітей.

Монографія Т. Тютюнникова “Бачити музику і танцювати вірші. Творче музикування, імпровізація і закони буття” є першою і поки єдиною науковою роботою російською мовою з проблем елементарної музики, Шульверка К. Орфа і творчої музичної педагогіки в Росії.

Close
null

ЮЛІЯ СЛАДКОВСЬКА

Світові підходи до музичного виховання дітей. Від особистого розвитку до розвитку глобальної ідеї

(Україна)

ЮЛІЯ СЛАДКОВСЬКА:

Керівник центру музичного розвитку дітей “Ділі-Ділі “( 15 років). Має 22 роки досвіду роботи з дітьми. Музичний терапевт, Орф-педагог, ведуча жіночого музично-терапевтичного клубу, автор проекту “Сімейні музичні табори”, ініціатор та засновник інтернет-спільноти Асоціації музичних педагогів України , керівник фестивалю “Музична креативна педагогіка” та засновник Школи Креативних Музичних Педагогів.

Закінчила Київську консерваторію ( КМАУ ім. П.І.Чайковського) де вивчала підходи до музичного виховання дітей, починаючи з часів Античності і до наших днів. Навчалася у фахівців з Німеччини, Іспанії, Угорщини, Словакіі, Австрії , США, Росіі, України.

На фестивалі разом з командою педагогів школи креативних музичних педагогів представить інтерактивне заняття в кращих традиціях світових підходів креативної музичної педагогіки.( К.Орф, Ж.Далькрозо, Шинічі Сузукі, Т.Тютюнниковоі, Т.Рокитянськоі та авторські розробки.) На сайті ви можете ознайомитись з роботою центру “Ділі-Ділі”: www.dili-dili.com.ua

А також на відео: https://vimeo.com/119256857
Відео про жіночий клуб: http://youtu.be/B-C0_0vZT6U
Відео про сімейні табори: http://youtu.be/0cnDduZ0eOo
Ютюб канал: https://www.youtube.com/channel/UCtIXanWCyoCADte3QCO9bJA

1. Т.Е.Тютюнникова “Елементарне музикування з дітьми дошкільного віку. Ростов-на-Дону, Москва ( 2005 – 2010р.)
2 .Літній семінар-практикум “Вчуся творити.Орфівські традиції в Росії” Москва 04.06-09.06 2007р.
3. Вернер Байдінгер. Німеччина.”Елементарне музикування. Музика.Мова.Імпровізація.” 28.03-29.03. 2015
4. Чиро Падуано. Італія.”Елементарне музикування.Музика.Мова.Рух.Імпровізація. 05.12-06.12  2015р.
5. Вольфганг Хартман.Іспанія.”Елементарне музикування.Музика.Мова.Рух.Імпровізація.” 02.04-03.04 2016р.
6. Кріста Курган. Німеччина. “Креативний рух в роботі педагога-музиканта по моделям Орф-Шульверку.” 10.03-03.12  2017р.
7.  20-й інтернаціональний літній курс Орф Шульверк.Словакія. Томас Борос, Джеймс Хардінг, Лєнка Поспішилова та інш. 11.08-16.08.
8. Кайрос інститут зцілюючого звуку. Америка. Акутоніка. 08.06-10.06 2012р.
9. М.С.Казінік”Бізнес як культура та гармонія” 17.09 2010.
Також в моєму арсеналі є курси по психології дитинства, музичної терапії у Г.І. Побережної, Спільноти Вальдорскої ініціативи,  евритмії та вивчення напрямку Акутоніки, робота з тібетськими чашами,  спонтанний танець, вокалотерапії.

Close
null

ЙОХАННА БРУНСТРОМ

Тіло, щоб створювати музику та відчувати і бути у музиці. Евритмія

(Швеція)

ЙОХАННА БРУНСТРОМ:

Кандидат мистецтвознавства, магістр мистецтв, викладач евритмії. Приймає участь в наукових конференціях з лекціями та майстер -класами по музичній педагогіці та еврітмії. Захистила дисертацію на тему ``Тіло, щоб створювати та бути у музиці, феноменологічне дослідження”, 2015 р. Мета майстер-класу — дозволити музиці зустріти тіло, а тілу зустріти музику в русі. Ми будемо співати, танцювати, грати, рухатися - музикувати! Метод Жака Далькрозо.

Спостерігати та вивчати питання : Що відбувається, коли зустрічаються люди і музика? Що відбувається з музикою? Що відбувається зі мною. Як тіло захоплює музику? Як музика захоплює тіло?

Ці питання перетинаються один з одним, надаючи різні точки входу, метою яких є висвітлення цього явища з різних точок зору. З огляду на той факт, що ці питання переплітаються, вони не можуть і не повинні бути розділені. Замість цього їх слід розуміти в світлі один одного. Питання перетинаються один з одним, але не ідентичні.

Музика дає нам можливість бути і стати людьми разом з іншими людьми. Музика дає нам можливість грати і досліджувати себе разом з іншими. Музика – це буття !

Після 20-ти років практики евритміі Йоханна теоритизувала свою працю через філософію та теорію в своїй науковій роботі ( докторантурі 2010 р.), захистивши дисертацію на тему “Тіло щоб створювати та бути у музиці, феноменологічне дослідження (2015 р.)

2015 рік: кандидат мистецтвознавства

2010: Магістр мистецтв, Школа музики, мистецтва і театру, Університет Еребру, Швеція

1987: майстер образотворчого мистецтва, музичний педагогічну освіту, музична академія Мальме, університет Лунда, Швеція

2018 рік. Самостійна робота в Art Exista (www.artexista.se) 2016-2017: Старший лектор в області музичної освіти, Університет Лінне, Векше, Швеція

2004-2016: Лекція по музичній освіті, Університет Еребру, Швеція

2004-2005: учитель по ритміці в школі мистецтв, Карлстад, Швеція

1995-2003: директор вищої школи, Рітмус, Стокгольм, Швеція

1994-2004: Щорічна оплачувана лекція, Музична освіта, Університет Еребру, Швеція

1992-1995: продюсер в театрі, Friteatern, Стокгольм, Швеція

1990-1992: викладач музики і керівник в школі S: t Sigfrids folkhögskola, Växjö, Швеція

1987-1990: викладач евритміі в школі мистецтв, Векше, Швеція

Брала участь в наукових презентаціях і конференціях. Проводить майстер-класи на національних і міжнародних конференціях по музикознавства, музичної педагогіки та еврітміі

Close
null

ВЛАДИСЛАВА БУЧКО

Корекція світогляду синдрому ``професіонала``. Життя в потоці творчості. Музична терапія

(Україна)

ВЛАДИСЛАВА БУЧКО:

Випускниця київської десятирічки, та КМАУ їм. П.І. Чайковського як піаніст-виконавець. Починаючи з 6-ти років займалася композицією, і вже в 12 її твори записав і виконав Президентський оркестр України. Лауреат багатьох міжнародних конкурсів Італії, Іспанії, Франції. З 2011 року зайнялася педагогікою та поступово сформувала свій особливий підхід. В його основі лежить навик імпровізації і образного переживання моменту, в контексті креативного навчання технічних навичок.

Для кожної людини на Землі, дуже важливий аспект щастя і задоволення від свого життя − це самореалізація.

Музикант тому не виключення! Але багато хто стикається з проблемами самореалізації через шаблонне сприйняття себе і своїх можливостей, а так само почуття «занепалого ангела» в рамках своєї професії і загального укладу музиканта нашої країни. Як зробити себе легким, творчим і розширити сферу своїх музичних можливостей?

Як відкрити в собі імпровізатора без обмежувальних переконань «я не можу / я не вмію»?

Як тестувати свій внутрішній стан і покращувати його за допомогою музики?

Як створити творчу довіру з учнями і перетворити уроки в потік захоплення і задоволення? Все це буде розказано і показано для вас у новій техніці «Музичний ключ людини»

Так само, Владислава автор художніх робіт, які вона почала створювати в віці 19 років і до сьогоднішнього часу, продовжує займатися і розвиватися в ракурсі інтуїтивного живопису.

З 2016 навчається як арт-терапевт. Працює зі студентами консерваторії як наставник-натхненник в сфері особистої реалізації.

Close
null

САНТІ СЕРРАТОЗА

Ритмотерапія, Bodypercussion, робота в команді

(Іспанія)

САНТІ СЕРРАТОЗА:

Музичний терапевт, професійний музикант, професор перкусіі, доцент вищої музичної терапії в Університеті Жерони, автор методу SSM, ведучий тренінгів та соціальних терапевтичних проектів. На його майстер-класі ми будемо розвивати координацію, концентрацію та творчість, використову- ючи перкусію тіла, та за допомогою складних послідовностей, ігор а також створення ритмічної хореографії, ми будемо працювати над посиленням різних способів навчання, одним з яких буде командна робота.

 

Санті Серратоза навчався музиці в Консерваторії Лісеу ( випуск 1999 р.)

Два роки по тому він продовжив навчання грі на барабанах в колективі барабанщиків в Нью-Йорку. Після етапу навчання з різними викладачами барабанів, персональних досліджень та інших музичних досліджень, в 2011 році він отримав звання Майстра музичної терапії для UPF.

Паралельно з його навчанням в якості музичного терапевта, він навчався в перкусії тіла у різних професорів, таких як Анна Лломбарт, Стефан Грожан, і відвідував семінари та курси Кіт Террі, Фернандо Барба, Джеп Мелендес, Хав’єр Ромеро, Нурія Лопес, Шаман Лебрен і Ідо Штадлер.

Професор барабанів з 1994 року, він в даний час викладає курси і перкусійні семінари по всій країні з його власною методологією (метод SSM). Професор перкусії на музичних майстерень Авіно, Літній курс XLII Ритмічний Жак Далкроз з музичної школи Джоан Ллонгерас, Dansan 2014 року, AEMCAT 2016 і 2017, є частиною команди вчителів музики Вчителі музичної терапії UB.

Доцент Вищої музичної терапії в Університеті Жирони
Аспірант Performing Arts театрального інституту,
аспірант Беллатерра-Мюзикл: музика, творчий рух і тренер в навчанні тривають UVic.

У 2015 році він керував музичною частиною соціального проекту TOC CAP A TU в Барселоні. Він представив свою роботу на IV і V Національному конгресі музичної терапії в Мадриді і Барселоні.
Як барабанщик, він виступав і записувався з багатьма групами з 1990 року. У стилях, таких як джаз, латина, фламенко-фьюжн, рок, фанк, електронна музика і т. Д. Він був музикантом на багатьох телевізійних шоу і був третім барабанщиком музичної Grease. В даний час він входить в групи державного рівня, такі як Astrio і Gossos, з якими він продовжує записуватися і виступати в різних країнах.

Будучи перкусіоністом тіла, він створив і впровадив SS Bighand (Big Body Percussion Band) і виступає в дуеті з Маріон Кастельс, з якою він брав участь в різних рекламних і художніх, соціальних і освітніх заходах

 

Close
null

МИРОСЛАВА САЛІЙ

Фольклор – основа музичного виховання дітей. Народні пісні, ігри, танці та розпівки для дітей

(Україна)

МИРОСЛАВА САЛІЙ:

КНУ їм Тараса Шевченка, співачка, фольклорист.

Вісім років тому заснувала з партнером фольк-студію “Правиця”, в якій практикують основи народної педагогіки для раннього музичного розвитку дітей. Розробили програму для дітей різного віку з вивчення українського фольклору

Close

* Натисни на фото, щоб дізнатися тему виступу

Програма фестивалю

Перший день (25.08.2018)

11:0011:30 — Реєстрація учасників. Відкриття фестивалю.

11:30 – 13:30 Юлія Сладковська та команда креативних педагогів: “Світові підходи до музичного виховання дітей. Від особистого розвитку до розвитку глобальної ідеї.” (Інтерактивний практикум)

13:30  14:00 — Презентація українських виробників музичних інструментів для дітей

14:00 – 15:00 — Перерва на обід

15:00 – 16:30 Йоханна Брунстром (Швеція). “Тіло, щоб створювати музику та відчувати і бути у музиці” ( Метод Жака Далькрозо, Евритмія)

16:30 – 16:45 — Перерва на чай та каву

16:45 – 17:45 — Мирослава Салій: “Фольклор – основа музичного виховання дітей. Народні пісні, ігри, танці та розпівки для дітей”

17:45 – 18:15 — Підсумки дня.

Другий день (26.08.2018)

11:00 – 12:30 — Тетяна Тютюнникова: “Бачити музику і танцювати вірші. Творче музикування, імпровізація і закони буття”

12:30 – 14:00Владислава Бучко: “Корекція світогляду синдрому “професіонала”. Життя в потоці творчості. Музична терапія”

14:00 – 15:00 — Перерва на обід

15:00 – 17:30Санті Серратоза (Іспанія). “Ритмотерапія, Bodypercussion, робота в команді”

17:30 – 18:00 — Підсумки фестивалю. Висновки. Обговорення.

Увага! Можливі незначні зміни.

Відео про 1-й та 2-й фестивалі

Відео про 3-й фестиваль

Відгуки наших учасників

Головною ціллю Асоціації є розвиток та поширення ідей креативної музичної педагогіки в Україні.

Ми прагнемо створити спільноту для професійного спілкування та обміну досвідом, об’єднати компетентних, творчих, ініціативних педагогів, тих, для кого на першому місці — дитина, її гармонійний розвиток і розкриття творчого потенціалу, «внутрішньої музики», а не суто завчені, часто всупереч бажанню, навички.

Ми прагнемо ділитися власною позитивною життєвою позицією та надихати до творчості усіх, хто поруч. Ми вивчаємо нові можливості для розвитку музичних педагогів, сміливо втілюємо в життя прогресивні ідеї, діємо як команда. Ми прагнемо розвиватися і не зупинятися на досягнутому. І саме тому ми відкриті до обміну думок і до всього нового, націленого на пробудження в наших дітях творчого начала та прагнення до свободи самовираження.

Вартість участі

УВАГА!!! Спеціальна ціна!!!

– 5%  знижка для учасників двох і більше модулів Школи Креативних Музичних Педагогів

Знижка діє ТІЛЬКИ при участі в ДВОХ ДНЯХ. На один день знижка не діє!

Схема проїзду

Місце проведення: Київ, Новопечерський провулок 7 (метро “Палац України”)
“Makoto-Dojo”

Ви готові до творчого спілкування та нового досвіду? 🙂

Тоді ми чекаємо на вас! Давайте зробимо це разом!
до початку залишилося:
2018/08/25 11:00:00