Про фестиваль
Цей фестиваль буде цікавий і корисний для музичних керівників, педагогів, керівників дитячих закладів, психологів, педагогів раннього розвитку, вихователів, батьків:
Усіх, хто цікавиться питаннями музичного виховання дітей;
Усіх, хто прагне знайти шлях навчання музиці заради гармонійного формування, всебічного і глибокого розвитку дитини, а не заради результату;
Усіх, хто прагне за допомогою музичного виховання сприяти творенню вільної, творчої, щасливої особистості,
У фестивалі візьмуть участь провідні фахівці України, досвідчені тренери, лектори, керівники центрів, студій, шкіл, які на практиці втілюють ідеї креативної музичної педагогіки.
до початку залишилося:

Наша мета:
Поділитися підходами до роботи з новітніми прогресивними методиками музичного розвитку дітей, набутим досвідом та знаннями, авторськими багаторічними напрацюваннями у сфері музичної педагогіки.
Cтворити середовище прийняття і підтримки дітей у вільній творчості, середовище дружнього спілкування та ігрового навчання.
Ми сподіваємось, що фестиваль зможе принести кожному із нас максимум користі, натхнення, професійного та особистісного росту, а нашій країні — дати потужних, творчих, професійних фахівців, які будуть сприяти вихованню культурної, мислячої, творчої нації!
Величезний ресурс для кожного!


ПРО НАС

12

4+

100+
Теми майстер-класів
Вокальне коло, вокальна імпровізація. Техніка організації вокального кола.
Ритмотерапія, Bodypercussion. Ігри та вправи Bodypercussion для дітей.
Метод BAPNE. Вплив Bodypercussion на розвиток мозку, психіки, тіла. Наукове дослідження
Орф-підхід, елементарне музикування
Вокально-рухова музична грамота. Ігри з ритмом, мелодією та гармонією.
Спів для дітейКреативний рух
Фольклор
Музична імпровізація
ХАВ'ЄР РОМЕРО
Метод BAPNE.
Зі своїм тілом я вчусь.
(Іспанія)
ХАВ'ЄР РОМЕРО:
BAPNE - це абревіатура, кожна літера якої розкриває зміст тих елементів, на яких основується та кодується дана методика.
B: Біомеханіка. A: Анатомія. P: Психологія. N: Нейрологія. Е: Етномузикологія.
Методика розвивається у сфері освіти високого рівня.
Це метод когнітивної, соціально-емоційної, психомоторної та нейрореабілітаційної стимуляції, що базується на нейромоторності. Він використовує тілесну перкусію ( перкусія тіла) як ресурс, орієнтований на можливе стимулювання когнітивних та виконавчих функцій.
ОРІОЛ ФЕРРЕ ПУНТОС
Вокальні, ритмічні ігри та ігри з гармонією в традиціях Орф-підходу
(Іспанія)
ОРІОЛ ФЕРРЕ ПУНТОС:
Майстер-клас призначений для роботи над ритмом і гармонією. Ми зосередимось на трьох аспектах: мова як засіб музичного розвитку; використання нашого тіла для створення ритмів; та механічно-мелодійні можливості музичних інструментів.
Злиття інструментів, тіла, голосу та слів. Тренер музичної освіти, викладач музики і винахідник кваліфікації в галузі джазу та сучасної музики з Вищої музичної школи Каталонії (ESMUC) та диплом програми сертифікації Сан-Франциско Орф Шульверка. Ритм та ігри з гармонією, перкусія на тілі, динаміка групового навчання.
ВАЛЕНТИНА ЛЕВЧЕНКО
Вокальна імпровізація. Техніка організації вокального кола
(Україна)
ВАЛЕНТИНА ЛЕВЧЕНКО:
Співала з самим Боббі Макферріном! Навчалася вокальній імпровізації в Бразилії. За рік, крім Бразилії, об'їздила США (Маямі, Гаваї, Техас, Чікаго) та Канаду (Торонто, Монреаль). І тепер вона готова ділитися з нами тими прийомами та знаннями, які ми зможемо застосовувати у роботі з дітьми, їхніми батьками і, звісно, для пізнання самих себе, розкриття своєї індивідуальності. Вокальне коло - це чиста імпровізація, абсолютно живий і спонтанний процес, який потребує від ведучого тонкого відчуття учасників, їхнього рівня, можливостей, стану.
МИРОСЛАВА САЛІЙ
Фольклор - як пробудження генетичної пам'яті, розкриття самоусвідомлення
(Україна)
МИРОСЛАВА САЛІЙ:
КНУ їм Тараса Шевченка, співачка, фольклорист.
Девять років тому заснувала з партнером фольк-студію “Правиця”, в якій практикують основи народної педагогіки для раннього музичного розвитку дітей. Де розробили програму для дітей різного віку з вивчення українського фольклору
РІЧАРД ФІЛЬЦ
Body percussion.
Ігри, вправи для дітей
(Австрія)
РІЧАРД ФІЛЬЦ:
* натисніть на фото щоб отримати більше інформації
Програма фестивалю
Перший день (04.04.2020)
11:00 – 11:30 — Реєстрація учасників. Відкриття фестивалю.
11:30 – 14:00 — Оріол Ферре Пунтос (Іспанія) -> “Вокальні, ритмічні ігри та ігри з гармонією в традиціях Орф-підходу”
14:00 – 15:00 — Перерва на обід
15:00 – 17:00 — Хав’ер Ромеро (Іспанія) -> “Метод BAPNE. Зі своїм тілом я вчусь”.
17:00 – 18:00 — Мирослава Салій (Україна) -> Фольклор – як пробудження генетичної пам’яті, розкриття самоусвідомлення.
18:00 — завершення першого дня.
Другий день (05.04.2020)
10:00 – 12:30 — Річард Фільц (Австрія) -> “Body percussion. Ігри, вправи для дітей”.
12:30 – 13:30 — Перерва на обід
13:30 – 15:00 — Хав’ер Ромеро (Іспанія) -> “Метод BAPNE. Зі своїм тілом я вчусь”.
15:00 – 17:00 — Валентина Левченко (Україна) -> “Вокальна імпровізація. Техніка організації вокального кола”
17:00 — завершення фестивалю. Вручення сертифікатів.
Увага! В розкладі можливі незначні зміни.
Відео з фестивалів
Відгуки наших учасників

Це було неперевершено, драйвово, класно! Я переглянувши це відео захотіла опинитися знову там!!! Оця кількість людей з різних куточків, виконують рухи, співають чи грають разом, як одне ціле!!! Це не передати словами. Хто захоче це відчути відвідуйте такі фестивалі!!! Дякуєм організаторам та іх чудовій команді!!!
– Світлана Дихно –

Там надо быть!!! Это грандиозно! Превосходно! Удивительно и поразительно! Радость познания! Радость встречи! Радость на пути к мечте! Состояние полной гармонии после фестиваля! Талантливо составленный и организованный, насыщенный интереснейшими практиками от педагогов высочайшего уровня!!! Фестиваль развития творческого потенциала! Спасибо за ваш проект,который помогает совершенствоваться и знакомится с коллегами из всех уголков Украины!!! Пробуждает желание творить!!! Рекомендую коллегам музыкантам!!!
– Ирина Фофанова –

Много-много восторга, трепета и радости! Огромное спасибо команде «Дили-дили» и лично Юлии Сладковской – идейным вдохновителям и организатором этого фестиваля. Море открытий, море практики, море радости!
– Евгения Малева –

Два замечательных, творческих дня! Даже не ожидала,что абсолютно незнакомые люди могут так открыто общаться друг с другом…Спасибо музыке! Для себя поняла,что иду правильным путём! Это здорово! Дружеское общение, музицирование, игра в оркестре, пение канонов, бесценные мастер-классы! Спасибо всем кто был на встрече! Отдельное спасибо Юлии Сладковской,всем организаторам и каждому тренеру! Выразить эмоции словами просто невозможно…
– Евгения Шаповалова –

У каждого преподавателя наступает такой момент, когда ты понимаешь, что ты вроде бы хорошо делаешь свою работу, но хочется чего-то большего. Хочется разговаривать с коллегами, хочется делиться собой, хочется получать ещё новые знания, развиваться.
– Наталья Иванова –

Шалене відчуття музичного креативу, рухової та пісенної свободи. Дякую Вам, Юля, за Ваш досвід, талант, любов до своєї справи та вміння передати свої знання ????
дякую вам за ідею Танцювати вірші — це було неперевершено… усе потрібно було зробити швидко, креативно, цікаво — ми як діти раділи кожному руху… а ще цікавіше — через декілька хвилин побачити себе на екрані, у міні відеоролику. ???
– Інна Борисенко-Смоляр –

Дякую за неймовірних викладачів, енергетику — просто хочеться жити і творити в повну силу і узяти в обійми цілий світ! Великий уклін Вам за можливість близького спілкування з унікальними людьми!
– Тетяна Вусик –

Дякуємо за майстер-клас Яніні! Він був неперевершений! Новий, креативний підхід до руху, танцю, можливість імпровізувати, відчувати себе через музику та рух.
Велика подяка організаторам Асоціації музичних педагогів за запрошення на фестиваль талановитих, цікавих тренерів, які надихнули нас на нові експерименти та творчість в роботі з дітками.
– Кристина Величук-Клюсовская –
Головною ціллю Асоціації є розвиток та поширення ідей креативної музичної педагогіки в Україні.
Ми прагнемо створити спільноту для професійного спілкування та обміну досвідом, об’єднати компетентних, творчих, ініціативних педагогів, тих, для кого на першому місці — дитина, її гармонійний розвиток і розкриття творчого потенціалу, «внутрішньої музики», а не суто завчені, часто всупереч бажанню, навички.
Ми прагнемо ділитися власною позитивною життєвою позицією та надихати до творчості усіх, хто поруч. Ми вивчаємо нові можливості для розвитку музичних педагогів, сміливо втілюємо в життя прогресивні ідеї, діємо як команда. Ми прагнемо розвиватися і не зупинятися на досягнутому. І саме тому ми відкриті до обміну думок і до всього нового, націленого на пробудження в наших дітях творчого начала та прагнення до свободи самовираження.
Вартість участі
ДО 10 БЕРЕЗНЯ
З 10 БЕРЕЗНЯ
Схема проїзду
“Makoto-Dojo”
